Subject: FW: Lohusalu küla veevarustuse ja kanalisatsiooni projekti kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 13:54:25 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/19413-4

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 19, 2024 12:55 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: info transpordiamet <[email-masked]>
Subject: RE: Lohusalu küla veevarustuse ja kanalisatsiooni projekti 
kooskõlastamata jätmine

Tere Saadan korrigeeritud projektlahenduse.

1.	Lisatud ja arvestatud järgnevate projektidega- riigitee rekonstrueerimise 
eskiisprojektiga „Riigitee 11395 Laulasmaa-Lohusalu km 0,000-3,756 asuva 
lõigu rekonstrueerimise projekt“ (Landverk OÜ, Töö nr T2406) ja 
„Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee ehitusprojekt“(Teedeprojekt OÜ tööle nr 
T02818) põhiprojektiga.
2.	Lisatud sõlme KS-32 skeem. Tegemist on kanalisatsioonitorustiku 
otsakorgiga ja jätkatakse edasise projekteerimise käigus.
3.	Korrigeeritud kaevikupiir ja lisatud puurimiskaevikud.
4.	Antud lõigus rajatakse torustik tee kaitsevööndisse eramaadele kinnisel 
meetodil.
5.	Puurimise ajal pumbatakse torustiku ümber betoniiti, mis täidab 
võimalikud tühimikud.
6.	Korrigeeritud seletuskiri
7.	Joonis korrigeeritud ja täiendatud

Lugupidamisega

Eero Antons

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, December 18, 2024 3:24 PM
To: Ekore OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Transpordiamet 
<[email-masked]>; Lääne-Harju Vallavalitsus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Lääne-Harju 
Vallavalitsus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Aktsiaselts Lahevesi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Lohusalu küla veevarustuse ja kanalisatsiooni projekti 
kooskõlastamata jätmine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Harjumaa Lääne-Harju vald Lohusalu reoveekogumisala veevarustuse 
ja kanalisatsiooni projekteerimis- ja ehitustööd

Registreerimise kuupäev: 18.12.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/19413-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.